Kategorie: Wszystkie | Blog Tom'a | Gadu-Hotel | awatary | tapety | teledyski | wywiady
RSS
czwartek, 31 sierpnia 2006
...

Ja juz sama nie wiem...Bill jest do wszystkiego zdolny i mógł ściąć wlosy. Ale z drugiej strony ta fotka może być z Majorki. Dawac komcie co o tym myslicie.

Jutro urodzinki Kaulitzów moich kochanych. 17 latek już kończą... Fajowo. Dużo zrowia i szczescia moje skarby ! ( hehe )

17:57, paulinath
Link Komentarze (2) »
Nowy fryz Billa ??

Bill w nowej fryzurze

16:57, paulinath
Link Komentarze (16) »
wtorek, 29 sierpnia 2006



BRAVO: Wasz nowy singiel nosi nazwę "Der Letzte Tag". W ostatnim dniu trzeba ze wszystkiego korzystać, no nie?

TOM: W życiu jest tak wiele momentów, najlepszych, których mogłyby się nigy nie kończyć. Np. najbardziej zarąbisty dzień z najlepszymi kumplami, idealne spotkanie z rodziną lub dobry związek.

BILL: Z tych momentów trzeba korzystać, jednak często myśli się o wczesnym końcu związku, czy pięknego dnia.Czasem jest lepsze nie wiedzieć, że coś dobiega końca - i dokładnie o to chodzi w "Der letzte Tag".

BRAVO: Jak wygląda rozstanie w ważym wypadku? Doświadczyliście już tego?

BILL: Tak, już kilka razy. Ale jestem totalnie beznadziejny w zrywaniu.

BRAVO: A dlaczego?

BILL: Sądzę, że nikt przy tym nie robi z siebie takiegło głupka, jak jak. Nie umiem powiedzieć jej to tak prosto w twarz. Po prostu zawsze mi jest wtedy bardzo przykro...

GEORG: Ale to się musi mówić w twarz. Przez SMS - to jest okropne!

BILL: Przez SMS jest źle - ale muszę przyznać, że już tak zrobiłem. Dziś jest mi przykro.

GEORG: Taaa, to jest zbyt nieludzkie. Ale ja również kiedyś tak robiłem.

BRAVO: Jak napisalibyście takiego SMSa?

BILL: Ja najprowdopodobniej napisałbym do niej list, wyjażniając więcej. Takie zerwanie przez SMSa może wiele popsuć. Kiedy się to osobę kocha, trudno jest jej to powiedzieć w twarz. Ale czasem po prostu nie chce się być już z tym kimś...

BRAVO: Czy dostaliście potem odpowiedź?

BILL: Nie, najczęściej nic.

GEORG: Przez pierwszy tydzień nic, zupełnie nic. Potem zazwyczaj też nic nie przychodzi.

BILL: Ale mnie nigdy była dziewczyna nie znienawidziła, zawsze potem mieliśmy dobre stosunki.

BRAVO: Czy macie jakąś wskazówkę, jak najlepiej zrywać?

GEORG: Nawet, kiedy jest ciężko - być szczerym i uczciwym. Można to zrobić w miły sposób. coś w tym rodzaju: "W ostatnim czasie cos się nie układa. To już nie jest zabawne..." (wszyscy się śmieją)

Tom: Taaa, "Nie jestem już taka fajna, jak kiedyś" (nadal się śmieją)

BRAVO: Jak poznajecie, ze miłość już się skończyła?

BILL: To po prostu czuje się w brzuchu. Tak dokładnie nie mogę powiedzieć co. Ale takie coś jest.

BRAVO: Jak widzicie przygody na jedną noc? Czy zawsze to jest jasne, ze po jednej nocy to jest koniec?

BILL: Ja stawiam to jasno, że u mnie takie coś się nie zdarza. Dla mnie liczy się tylko to, co jest poważniejsze.Kiedy miałoby dojśc do takiej przygody na jedną noc, już na początku powiedziałbym jasno o co chodzi.

TOM: Niedorozwój umysłowy! (hihi inne tłumaczenie - kretynizm:D) Przecież na początku nie załatwia się ważnyć formalności.Od razu jest jasne, o co biega. Tego się nie musi mówić.

BILL: Nie! Zdecydownie, nie zawsze jest to jasne!

TOM:Jest!!!

GEORG: Można trochę zmyślić...

TOM: (śmieje się) "Spotkamy się dziś wieczór, a potem może za 2 lata..."

GUSTAV: Kiedy na początku nie wyemini się numerami telefonów, jest chyba jasne, że więcej się nie zobaczy.

BRAVO: Gustav, jakie masz zdanie na temat przygody na jedną noc?

Gustav: Nie mówię sobie: "Dziś idę do klubu , aby poderwać jakąś panienkę". - nie, ja taki nie jestem.

BRAVO: Trzeba mieć skrupuły, aby przeżyć przygodę na jedną noc?

GEORG: Nie. To nie ma nic wspólnego z miłością. To tylko możliwość poznania się bliżej. Może potem coś z tego wyjdzie.

TOM: Sądzę, że takie przygody są naprawdę emocjonujące!

BILL: Absurd! Co w tym emocjonującego?

TOM: Jest się w klubie, spotyka się panienkę,a potem to już samo idzie. Nie potrzebuje się słów.(śmieje się) To takie wzruszające... Ale serio: nie myśli się o przygodzie na jednej noc, jako przyszłości lub przeszłości. Po prostu poddajemy się chwili (śmieje się).

BRAVO: Czy macie jakąś wskazówkę na to, jak podrywać dziewczyny?

TOM: Nie ma jakiegoś szczególnego sposobu. Trzeba się po prostu wczuć w sytuację.

GEORG: W każdym wypadku odpada: "Twój tata ukradł gwiazdki z nieba i posadził je w twoich oczach". Totalnie żenujące...

Jacy naprawdę są chłopcy z Tokio Hotel? Czy miewają jednonoce przygody? Jak zrywają? Jak flirtują? To właśnie zradzają Tobie Georg, Gustav, Tom i Bill w exklusywnym wywiadzie dla Bravo!

Rozbierzcie się! Rozbierzcie się! - na Open Air - koncerty na świeżym powietrzu, fanki nie przychodzą tylko ze względu na muzykę. Wiele z nich krzyczy, że chce zobaczyć rockowców nagich! Same również się rozbierają! Exklusywnie w Bravo. Tokio Hotel mówią o swoim dzikim życiu!

21:20, paulinath , wywiady
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 28 sierpnia 2006
Bill z sesji

Billus

JEST !! udalo mi się nareżcie dodac fotki Billa dla gazety MAX

czy on nie jest sliczny ?? piękny poprostu

16:35, paulinath
Link Komentarze (8) »
Nowy Support TH

support th

Nowym supportem Tokio Hotelików zostal niemiecki zespół Luttenberger Klug.

Tworzą go 2 lafiryndy ( hahaha ) Michelle Luttenberger (16l.) i Chrissi Klug (17l.)

Mam nadzieje że po koncertach nie będzie plotek ( tak jak bylo z Blog 27 ) i że te lafiryndy nie zabiorą nam chlopaków z TH . ( oby ).

no to tyle na dziś moze jeszcze wieczorkiem cos dodam jak bede miała czas...


11:36, paulinath
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 27 sierpnia 2006
Info

Hey !! Mam dla was duużoo info. To może zaczne od tego że Billusiowi zachcialo sie kariery Modela i wystąpil w gazecie MAX... a wyzej macie fotki z tej sesji.. prawda ze slodziutkie ?? śliczne normalnie.. najbardziej podoba mi się ta w kremowym garniturze .. BOSKA...

Fotek z sesji niestety nie będzie bo nie chcą sie wgrać :( ale macie tu linka na mojego ulubionego bloga i tam znajdziecie fotki :):):)

www.tokiohotelbill.blox.pl

18:56, paulinath
Link Komentarze (1) »
czwartek, 24 sierpnia 2006
bill
22:57, paulinath
Link Komentarze (2) »
bill
22:54, paulinath
Link Dodaj komentarz »
tom und bill
22:51, paulinath
Link Komentarze (1) »
tom
22:47, paulinath
Link Dodaj komentarz »
środa, 23 sierpnia 2006
der letzte tag
13:00, paulinath
Link Komentarze (1) »
der letzte tag
leb die sekunde
12:45, paulinath
Link Dodaj komentarz »
info

Nie wiem czy zaówazyliscie ale na oficjalnej stronie TH ( www.tokiohotel.de ) jest nowa muza:

DER LEZTE TAG ( new )

FREI IM FREIEN FALL

WIR SCHLIESSE UNS EIN.

W popcornie są glupie fotomontarze z th ( do kogo pasują chlopcy z tokio hotel ) ;/ moim zdaniem to rypniete jest z deka.

Jutro ( 24.08.2006 ) wychodzi nowe BRAVO a w nim :

super extra wypasiony odlot !! kalendarz z TOKIO HOTEL !!

Podobno Bill ma nowego pieska. Jest to maleńki jamnik.

12:27, paulinath
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 22 sierpnia 2006
Mandaryna lubi th !!

 CO MANDARYNA SĄDZI O TOKIO HOTEL :

'' Mam ich płytę i bardzo ich lubię .Teraz czekam na ich album po angielsku- wiem, że ma sie pojawić lada dzień "

DLA CIEBIE MANDARYNIO FOCiA ZA TO :

dla mandaryny za extra wypowiedz

18:18, paulinath
Link Komentarze (1) »
tatoooooo
14:40, paulinath , awatary
Link Komentarze (1) »
tatooo
14:31, paulinath
Link Komentarze (1) »
billus
14:22, paulinath , awatary
Link Komentarze (1) »

bnis;ur

14:20, paulinath , awatary
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 20 sierpnia 2006
aaa
15:49, paulinath
Link Komentarze (10) »
czwartek, 17 sierpnia 2006
Wir schließen uns ein - klip

JUZ JEST !!!!!!!! Teledysk Wir schließen uns ein juz mozna oglądać !!!!

Tu macie linka :http://www.youtube.com/watch?v=8rdyXqIHaMk

patrzcie jak mi biednego chudziutkiego Bill'usia obmacują.. masakra normalnie.. to takie chudziutkie i tak go ciągnąć.. ohh zero szacunku do artysty.

POZDRO...!! !! ;)

11:39, paulinath
Link Komentarze (1) »
czwartek, 10 sierpnia 2006
16:40, paulinath , awatary
Link Komentarze (3) »
billusmus
10:53, paulinath
Link Komentarze (1) »
new tatuaz w calej okazalosci
bill
10:46, paulinath
Link Dodaj komentarz »
ja nie kopiuje info

heyka ! jakas JULITKA mi w komci napisala ze zerznelam jej recenzje;/ otórz kochana JULITKO chcialam ci przekazac ze :

1. ja nie kopiowalam z twojego bloga. wooogle na twoim blogu nigdy nie bylam

2. wzielam to info z oficjalnego FUNCLUBA tokio hotel

3. POZDRO

10:41, paulinath
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2
Tokio Hotel Fanclub
http://www.blogroku.pl/tokiohotelblogasek8,gw7a0,blog.html